2024.06.17.

Sportmasszázs edzés előtt és után?

A sportmasszázs egy olyan masszázsfajta, amelyet sportolók, edzők és testépítők is használnak az edzés előtt és után. A sportmasszázs az izomfájdalmak enyhítésére, a vérkeringés javítására, az izomzat nyújtására és lazítására szolgál.

A sportmasszázs segít előkészíteni a testet az edzésre, és segíti az izmokat az edzés utáni gyorsabb regenerációban. Az edzés előtti sportmasszázs segít csökkenteni a sérülések kockázatát és javítja az izomzat teljesítményét az edzés során. Az edzés utáni sportmasszázs segít eltávolítani az anyagcseretermékeket és az izomfeszültséget, és segít az izmok regenerálódásában.

Az edzés előtti sportmasszázs (bemelegítő masszázs)

Az edzés (verseny) előtti sportmasszázs segít a test felkészítésében az edzésre. A sportmasszázs segít felmelegíteni az izmokat, és növelni a vérkeringést a testben. Ezzel csökkenti a sérülések kockázatát, elősegíti a mozgékonyságot és javítja az izom teljesítményét. Az edzés előtti sportmasszázs segít megnyugtatni az idegrendszert is, ami elősegíti a fókuszálást és az edzésre való összpontosítást. Itt laza simító és dinamikus felmasszírozó mozdulatokat alkalmazunk, mély nyomásokat már nem!

Nagyon jó segítség ilyenkor a bemelegítő krémek, folyadékok megfelelő használata.

Az edzés utáni sportmasszázs (lazító, nyújtó masszázs)

Az edzés utáni sportmasszázs segít az izmok gyógyulásában és regenerálódásában. Az edzés utáni sportmasszázs enyhíti az izomfeszültséget, segít eltávolítani a tejsavat és más anyagokat, amelyek az izomfájdalomhoz vezethetnek. Az edzés utáni sportmasszázs segíti az izomzat nyújtását és lazítását is, amely elősegíti az izomrostok helyreállítását és csökkenti a sérülések kockázatát.

Az edzés utáni sportmasszázs segít a testben felhalmozódott feszültség és stressz enyhítésében is, ami elősegíti a pihenést és az alvást, javítja a vérkeringést és az oxigén szállítását az izmokhoz, ami felgyorsítja az izomgyógyulást és javítja a regenerációt.