2024.06.17.

A masszázs, a profi sportolók titkos fegyvere!

Szerinted egy profi sportoló miért áldozna drága és kevés idejéből valamire, ha abban nem látna, tapasztalna eredményt?

Kicsit menjünk megint bele a sportmasszázs előnyeibe…

A sportmasszázs számos előnnyel rendelkezik a sportolók számára:

  1. Teljesítmény javítás: segít a sportolók számára az izom erejének és állóképességének javításában, valamint a koordináció és az egyensúly javításában.
  2. Izombeállások csökkentése: segít a sportolók számára az izombeállások csökkentésében, ami javíthatja az izom rugalmasságát és csökkentheti a sérülés kockázatát.
  3. Fájdalom enyhítése: segít a sportolók számára a fájdalom enyhítésében, ami javíthatja a mozgásképességet és csökkentheti a fájdalomtól való függőséget.
  4. Vérkeringés fokozása: segít a sportolók számára a vérkeringés fokozásában, ami javíthatja az izmok oxigénellátását és segíthet a toxinok eltávolításában.
  5. Izomtónus javítása: segít a sportolók számára az izomtónus javításában, ami javíthatja az izom rugalmasságát és csökkentheti a sérülés kockázatát.
  6. Légzés javítása: segít a sportolók számára a légzés javításában, ami javíthatja a teljesítményt és csökkentheti a stresszt.
  7. Pihenés és regenerálódás fokozása: segít a sportolók számára a pihenés és a regenerálódás fokozásában, ami javíthatja a test általános állapotát és csökkentheti a sérülés kockázatát.
  8. Stressz leküzdése: segít a sportolók számára a stressz leküzdésében, ami javíthatja az általános mentális és érzelmi állapotot és segíthet a koncentráció javításában.
  9. Nyirokrendszer támogatása: segít a nyirokrendszer működésének javításában, ami növeli a szervezetben a nyirok áramlását és csökkenti a duzzanatot.
  10. Flexibilitás növelése: segít a sportolók számára a mozgástartomány növelésében, ami javítja az izmok rugalmasságát és csökkenti a sérülés kockázatát.
  11. Mentális készültség: segít a sportolók mentális készültségének javításában, ami javítja a koncentrációt és csökkenti a stresszt.
  12. Bőr egészségének javítása: javítja a bőr egészségét, mivel fokozza a vérkeringést, ami táplálja a bőrt és növeli az oxigénellátást.

Sok híres hazai és nemzetközi sportoló jár rendszeresen sportmasszázsra, hogy segítsen javítani a teljesítményén és elkerülni a sérüléseket, pár név példaképpen:
Balázs Dzsudzsák labdarúgó,
Cristiano Ronaldo portugál labdarúgó,
Katinka Hosszú úszó,
Krisztián Pars gerelyhajító,
LeBron James amerikai profi kosárlabdajátékos,
Márton Fucsovics teniszező,
Michael Phelps amerikai úszó,
Neymar Jr. brazil labdarúgó,
Novak Djokovic szerb teniszező,
Rafael Nadal spanyol teniszező,
Roger Federer svájci teniszező,
Rudolf Dombi kajakozó,
Serena Williams amerikai teniszezőnő,
Tiger Woods profi golfozó,
Usain Bolt jamaicai sprintversenyző.